Известие

Collapse
No announcement yet.

Прекъсва като подам газ, падат оборотите на ПХ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Прекъсва като подам газ, падат оборотите на ПХ

    Колеги,имам проблем голям от известно време.Колата ми прекъсва като подам газ.Направо забива муцуната.На по високи обороти няма проблем.Също и на празен ход понякога забива и падат оборотите,даже гасне много рядко но се случва.Кажете вие от какво мислите че мойе да е.Мислех да не е от запушени дюзи,но не е.Вече не знам от какво може да е.От ламбда мойе ли да е,ама понякога се оправя и после пак почва номерата.А и съм забелязал,че като прави така ми вдига разхода.Помагаите с мнения какво може да е.Нека всеки имал подобен проблем да каже какво е било при него.


    Колега пиши смислени заглавия занапред!


    ALFA CORSE
    ITALIAN POWER 155 1.8 TS 8V Lamborghini next

  • #2
    Най-вероятно е ламбда,но я закарай на диагностика най-добре,там ще си покаже от какво е.При мен въпросното забиването се оказа точно от това.Ламбдата ми беше влезнала в сервизен режим.
    Ако имаш катализатор провери и той в какво състояние,защото моите проблеми с ламбда сондата бяха от запушен катализатор.Успех!
    Alfa Romeo 159 SW Q-Tronic JTDm 150hp '09
    ex Alfa Romeo 147 JTDm 120hp '05
    ex Alfa Romeo 145 TS 103hp '97

    Comment


    • #3
      Re: НЕОБЯСНИМО

      Първоначално публикувано от alfa1551.8ts130
      Колеги,имам проблем голям от известно време.Колата ми прекъсва като подам газ.Направо забива муцуната.На по високи обороти няма проблем.Също и на празен ход понякога забива и падат оборотите,даже гасне много рядко но се случва.Кажете вие от какво мислите че мойе да е.Мислех да не е от запушени дюзи,но не е.Вече не знам от какво може да е.От ламбда мойе ли да е,ама понякога се оправя и после пак почва номерата.А и съм забелязал,че като прави така ми вдига разхода.Помагаите с мнения какво може да е.Нека всеки имал подобен проблем да каже какво е било при него.
      Колега свали мпх (моторче за празен ход) почисти го или с бензин или с кореселин!И след това ако не се оправи виж сонда!


      155 2.5 V6
      Passat 2.5 TDI 180hp highline

      Comment


      • #4
        Ламбда... Ама направете диагностика на студена кола.. Щото аз правих на загрял двигател - Ламбдата на 10х. Ама и на мен ми придърпваше сутрин.... и си викам дай на студено да я боцнем и ОП... Скалата щеше да излезе от монитора...
        Оказа се изгорял нагревател.
        Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
        Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
        Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

        Comment


        • #5
          Благодаря за съветите,ама точно тва ме притеснява че не го прави винаги.И няма значение студена ли е или топла.Понякога студена върви перфектно и като загрее почва.После пък обратното.Направо съм се видял в чудо.Аз си мисля че ако е ламбда ще го прави постоянно.Диагностика му е майката.Ама не знам свястни в нашия град.Уж има ама има и много оплаквания,че не могат да хванат някои проблеми.
          ITALIAN POWER 155 1.8 TS 8V Lamborghini next

          Comment


          • #6
            Погледни си бубините,свещите и кабелите в какво състояние са колега.
            155 1.7ts... 146 1.9jtd...155 Q4...156 1.9jtd Q4
            Powered by ...
            sigpic

            Comment


            • #7
              Сбещи и кабели отдавна съм ги проверил 6 са.Все пак са на 500 километра само.
              ITALIAN POWER 155 1.8 TS 8V Lamborghini next

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от alfa1551.8ts130
                Сбещи и кабели отдавна съм ги проверил 6 са.Все пак са на 500 километра само.

                ако са ментета дори и на 200км да са пак може да дефектират
                sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

                Comment


                • #9
                  Здравейте и от мен.При мен има подобен проблем,но прекъсва а даже и гърми но на студен мотор,а като позагрее се оправя.Свещите са ми чисто нови,катализатор нямам.Забелязах,че когато е студена и гърми,като си сложа ръката от зад на смукателните колектори /пластмасови са/ и подам газ се усеща че се раздуват и веднага след това патка.Нямам газово карам я на бензин и се чудя от какво е.Кабелите съм ги гледал на тъмно не излизат искри но сигурно това не е и показател,че са здрави.Свещите като сменях на 1-ви и на 4-ти цилиндър бяха с черен нагар а другите 4 бяха керемидено червени и мисля че такива трябва да са.При тези с нагара явно е имало не добро изгаряне.Мислите ли че тук има вина дебитомера или по-скоро кабели,бобини или ламбда?
                  Alfa Romeo 155 1.7 TS

                  Comment


                  • #10
                    Към beli : Това със свещите няма как да е от дебитомера .Според мен или някоя бубина не ти работи както трябва (или изобщо не работи) или имаш изгорял комутатор .Има и други варианти, например проблем с ЕКУ-то, но те са по малко вероятни .Ако ти се занимава можеш да пробваш следното : Палиш колата и започваш на работеш двигател да вадиш един по един кабелите на свещите и ги държиш на разтояние 3-4 см. над свещтта .Трябва да се чува ясно "пукане" и да хвърля искра към свещтта .Ако не го прави проследяваш кабела до бубината .Ако и 4-те неработещи се паднат на 1 бубина-значи или бобината или комутатора са изгорели .Другият вариант е да са комбинирани- 2-та изхода на едната бобина и 2-та на другата, или 3:1 .Ако искаш пробвай и като се види какъв е резултата, тогава ще умуваме .

                    ПП 1: Всичко, което ти казвам е 100 % изпитано и говоря от опит .
                    ПП 2: Ако пробваш, най добре използвай ръкавици, за да не ти изтръпнат пристите Аз го правя с голи ръце, но си знам че кабелите ми са здрави
                    155 1.8 8v TS & FZR 600

                    Comment


                    • #11
                      Ok,утре ще опитам и ще пиша пак.
                      Alfa Romeo 155 1.7 TS

                      Comment


                      • #12
                        За диагностика в Пловдив само не ходи в Боша на Кукленско шосе.
                        ...
                        155 1,6 TS 16V `96
                        166 2,4 JTD `99
                        147 1,9 JTDm 8V `07

                        Comment


                        • #13
                          Абе пръсни си буксите на ламбдата със контактен спрей. Аз като я взех ми светеше лампата за грешка и след почистване на букси се оправи.
                          Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
                          Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
                          Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

                          Comment


                          • #14
                            Днес направих процедурата която ми каза с всяка една от свещите и кабелите.Като изваждам лулите се чува ясно пукане и се виждат искрите към свещите което значи че си работят.Давайте да мислим от тук нататък.
                            Alfa Romeo 155 1.7 TS

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от beili
                              Днес направих процедурата която ми каза с всяка една от свещите и кабелите.Като изваждам лулите се чува ясно пукане и се виждат искрите към свещите което значи че си работят.Давайте да мислим от тук нататък.
                              Най-добре разпитай колегите от Бургас или виж в темата за сервизите къде в града правят свястна диагностика и я карай ! Всичко друго е гадаене .
                              Както колегата The_Game вече каза, въпреки че свещите са ти нови може и от тях да е . Друг вариант са кабелите, макар че не преискряват в тъмното .Аз преди няколко години имах подобен случай с един Опел-отначало само гърмеше отвреме навреме и като позагрееше малко и се оправяше .Смених му свещите и се усети малко подобрение, но пак си гърмеше .Накрая съвсем спря да пали и след като го задърпах до един сервиз му смениха кабелите и се оправи А старите уж си работеха и не искряха в тъмното .
                              Друг вариант като са ти махали катализатора да не са го направили както трябва и след време ламбда сондата да се е скапала и отначало да не сработва, а като поработи малко колата да се пооправя и затова на загрял двигател да нямаш проблеми .
                              Може и от дебитомер да е- много колеги със 16 в. са имали подобни проблеми, които след смяната му са изчезвали (макар че при 8в. май се срещат доста по-рядко, но не е изключено) .
                              Изобщо вариантите са много и ако не искаш да си играеш да сменяш нещата 1 по 1, я закарай на диагностика и там ще ти кажат .
                              155 1.8 8v TS & FZR 600

                              Comment

                              Working...
                              X